lørdag 23. juni 2012

*elle*


Jeg har ikke tenkt å begynne bloggingen min igjen med en unnskyldning...
Jeg har faktisk tenkt å begynne bloggingen med et smell!!!

Dvs et fashion-smell!! 

Etter en omlokalisering til Tigerstaden, har jeg desverre ingen leilighet å blogge om enda....
Så da konsentrerer jeg meg om moten mens jeg leter etter ny :)

ELLE- festen med fiffen!



Jeg syns det er fantastisk når man tar sjangsen på å arrangere en slik fest ute! Med tanke på vårt varme og  sommerslige klima her i Oslo, er det jo en risk! Men når det blir så bra som dette her!!!!! Ja da kaller man det en suksess!!









Flust av nydelige kjoler!! Vesker!!! Sko!!! :)



Været var fantastisk! Og det var varmt, så det var perfekt for fest ute! :)



Ønsker dere en fantastisk god St.Hans!!!


Ingen kommentarer: