fredag 9. mars 2012

Paris Fashionweek..

Hei alle sammen! :)

Kunne ønske jeg hadde mer tid til bloggingen om dagen, men den nye jobben tar
opp mesteparten av  tiden min :)
Og det er enda ikke blitt så lyst ute at jeg får tatt fine bilder i leiligheten...

På Mandag kom jeg hjem fra Fashionweek i Paris, og det var en 
fantastisk tur! 



Tenkte jeg ville vise dere de fantastiske lokalene Alexander Wang har i Paris! 


Vi bare døde for disse fantastiske veskene!!!


Jeg falt pladask for både klærne og lokalet jeg!! 
Modellene spradet rundt og viste oss det vi ville fra kolleksjonen..


Kule, svarte metall hyller! Og det som står i hyllene
er ikke så 'verst' det heller....blunke blunke :)


Paris 'by night'.....

Da vi satt på vår stam- kafe, dukket plutselig Katy Perry opp!



Perry med blått hår og alt :) 
Det morsomme er at 10 minutter senere kom P Diddy og satte seg på 
bordet ved siden av :) Så der satt vi....og drakk vin i 2 timer 
'sammen' med P Diddy :) ha ha..

You gotta love Paris!!!!



1 kommentar:

Åpent hus sa...

Håper du koser deg ennå i jobben din ��