søndag 6. november 2011

Pick...Pickles...



Jeg har skrevet om Pickles tidligere da de selger utrolig nydelig garn,
 og har en kjempefin blogg :)
Du kan lese mitt forrige innlegg om Pickles her


Da jeg var på utsalget deres kjøpte jeg garn til å hekle et nydelig 
og fargerikt babyteppe.... Det ligger der enda....urørt siden sist......
Huff.. enda et prosjekt jeg har begynt på som ikke ble ferdig! 

Er det ikke alltid slik at det er gøyere å begynne på et nytt prosjekt,
 enn å dulle med det samme prosjektet dag ut og dag inn?
 Jeg er altfor utålmodig til det :)

Men her er et prosjekt jeg i hvert fall har blitt ferdig med!!


Jeg bestilte garnet på Pickles sin webshop, og satte igang med enda et
 nytt prosjekt jeg ikke egentlig kan :) Men jeg fikk det til!



Det var selvfølgelig mye lettere enn det så ut som, men allikevel :)

MEN: et lite problem.... 
Hva skal man gjøre nå når det ikke er lyst ute mer? Allerede kl 15.30 i dag 
begynte det å mørkne!! Det kan jo ha noe med at vi har stilt klokka, og at det har 
regnet og vært overskyet i hele dag... Men jeg lurer..?
Er det noen der ute i bloggeland som har investert i foto -lamper? 
Dere vet sånne som 'proffe' fotografer bruker :)
Jeg skulle gjerne hatt en slik lampe eller to... Noen som vet 
hva de koster, eller hvor man får kjøpt de? 

Anyone?




Ingen kommentarer: