onsdag 2. november 2011

NIB Utfordring- Soverom


Dette blir i så fall første gangen jeg melder meg på en sånn utfordring. 
Jeg vet etthundre prosent sikkert at jeg ikke vinner....
Men det er viktig å være aktiv på NIB syns jeg, og
da var det på overtid at jeg ble med på en utfordring :) hi hi



Det er vanskelig å ta fine bilder når det er så lite lys ute... Men kanskje jeg 
er ekstra nøye når det er mine egne bilder... 
Her er i hvert fall mitt nydelige frokostfat fra Trip Trap DK,
Mano koppen som jeg fikk av en god venninne og den nye boka 
'Naturligvis' av Kirsten Visdal. 
Jeg har vært ute på joggetur, og plukket kvister med bær på.. 
Senga og sengetøyet er bare vanlig Ikea, og 
nattbordene har jeg malt og satt nye knotter på. 

Og med dette bildet melder jeg meg på NIB utfordringen - Soverom!!


Her er et knips til  fra min side av senga :)


De er jo veldig like, men jeg valgte å stille med det bildet som var zoom'et inn
mest, så detaljene skulle komme litt mer frem :)

Hva skal vi gjøre nå når lyset forsvinner dere? Hm.... 



5 kommentarer:

Janne sa...

Heisann!
Kjempekoselig soverom, og rålekkert med sitteunderlag på nattbordet:)
Har det selv:))
Bildet var flott!
Lykke til hos NIB!
Klem fra Janne

Precious Home sa...

Lyset irriterer meg om dagen også...arrg! ;)

fint bidrag til utfordringen!
Ha en fin dag!

Manuela Hardy sa...

Så koseli soverom og kjempefin puff i innlegget under her!
God kveld til deg!

silje sol sa...

Syns det var kjempekoselig jeg :)
Du lurte på en kiste inne hos meg, den er her :) http://www.multitrend.no/liten-kasse-med-trykk-Lauvdal/cat-p/c100174/p10500108.
God helg!
klem Silje

Trådsnella sa...

Fikk lyst på frokeost på senga jeg nå ;) herlige soveromsbilder, og jeg likte også skinnet på nattbordet supergodt! Lekkert lekkert! ;)