tirsdag 8. november 2011

Enda ikke ferdig...



Jeg blir bare ikke ferdig meg maleriet mitt... 
Dvs..fornøyd :) Og ferdig selvfølgelig..
Poenget med bildet var ikke å skape noe som var vakkert å
se på, men å skape noe som faktisk tvinger deg til å tenke noe om det. 
Og det jeg tenker...er at det er ganske stygt! huff :)
Men på en måte er jeg fornøyd med at maleriet tvinger meg til 
å syns det er stygt, for da har det en ekte virkning på meg.. 
Bla bla bla...tenker du..... Jeg også..... Jeg er ikke god på tolkning...
Det jeg prøver å si....er....at jeg liker at det er stygt... på en måte....
Går det ann? 


Nå skal jeg fortelle om en liten 'tick' jeg har :) En kanskje litt snodig ting :) 
Jeg liker å lytte etter sitat. Dvs kanskje ikke kjente sitat, men sånne
'everyday-sitater' hvis jeg kan kalle det det. 

Dette sitatet kommer fra (tro det eller ei) 'The Westwing'. 
Verdens beste TV- serie :) Dene bør sees! 

Men sitatet passet så bra til meg. Og da jeg så denne episoden, satt jeg og
malte på gulvet foran TV'en. Derfor fikk det 'vakre' bildet mitt
akkurat dette sitatet. 

'My inner demons, are shouting down my better angels'. 


Bildet er enda ikke ferdig.... Kanskje det aldri blir ferdig...men NOE 
skal i hvert fall endres.. Bare ikke enda :) 




Ingen kommentarer: