onsdag 12. oktober 2011

They're here....


Printene fra Jean Cody er endelig kommet!! I love the internett!!!!
Det var såå mange print jeg ville ha, men følte at jeg måtte nøye meg med to. 
Og når jeg mottar printene, står det at alle som bestiller to print, eller mer, får et 'complimentary print'!
Og tror dere ikke at jeg fikk TO!!!!! Free of charge!!!! 
Her er de jeg bestilte:



Og HER er de to nydelige printene jeg fikk gratis!! JEG kunne ikke valgt bedre!!!
Hælleluuja!! Hi hi :) 


Og så jeg som er så forelsket i oransj om dagen!!! Hælleluuja!! :) 

Om noen dager til er bloggen min 2 år!! Og da gjør jeg som Åpent Hus, jeg lodder ut et valgfritt print i en heidundranes give-away!!! :) Jeg er sååå fornøyd!! Jeg kan ikke få sagt det! 

Hvis du vil ta en titt på hele kolleksjonen til Jean Cody, ta en titt HER. 

3 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Ja, disse printene er kjempekule! Jeg fikk to stk av Åpent hus, så snill som hun er. Og jeg har så lyst å bestille noen selv.

Ida sa...

Oi, utrolig kule! Er så mye fint på Etsy:) Hva har du tenkt å bruke dem til?

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Knalltøffe prints☺
Takk for tips☺

Klem M♥