søndag 23. oktober 2011

Nymotens greier...


Ikke glem å meld dere på give away'en i forrige innlegg!! :) 


I dag har jeg gått fra en pillråtten nokia tlf til en prins av en samsung tlf: nemlig Galaxy 2!! 
Desverre hadde de ikke hvit, så jeg måtte nøye meg med den svarte :) Men nå kan jeg ta finfine bilder på telefonen, i stedet for det makkverk av en tlf jeg har hatt til nå :) 

MEN: det er et stort men!!! Jeg kan ikke fordra å lære meg sånne 'moderanes' nymotens greier!!! Og jeg tror det blir litt banning og steiking før jeg blir heeelt fornøyd :)



Ønsker dere alle en herlig helg!!!!




3 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer med ny GOD telefon!
Jeg fikk ny i sommer og hadde en gammel Nokia før det...
Tok faktisk ikke så veldig lang tid å komme inni det jeg trengte å vite. Så får andre ting læres underveis ;)
Lykke til.
Tror du blir fornøyd med valget ;)
Klem May Helen

Mari sa...

Gratulerer med ny telefon :D Du blir nok vant til telefonen etterhvert, er jo alltid litt uvant med ny telefon, spesielt da man skifter merke også, de er jo alle forskjellige. Ønsker meg ny jeg også - ønsker meg nye iphonen jeg. Er helt apple frelst :p hehe

tusen takk for koselig kommentar også :) moro å se at vi har lik smak og at du også har litt koppedilla :p

God uke til deg!
Klem Mari

galekroken sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar hos Galekroken!! :-) Så koselig at du synes det var bra hos oss!! :-) Veldig koselig å høre! :-)