fredag 21. oktober 2011

Nye sider i scrap- boka...


Hvis dere har fulgt meg en stund, vet dere at jeg har en 'scrap-book' med alt jeg finner av inspirasjon fra interiørbladene jeg kjøper. Og fra tid til annen lager jeg noen nye sider i denne boka. 
Det er gøy, og veldig avslappende! 

Ideen kom en dag jeg holdt på å rydde i bladene mine. Mange blader hadde havnet i søpla om jeg ikke hadde kommet på dette. Og jeg ville ikke gå glipp av alle de tips og nett-adr som stod i bladene. Man kan jo få bruk for et sånt 'leksikon' en dag man skal pusse opp leilighet f. eks :) 

Her er dagens nye sider...






Så kan jeg kaste bladene uten å angre :) Det er ganske morsomt å se på de første sidene i boka, og sammenligne de med de siste sidene i boka... De er veldig forskjellig :) 

Hvis det er noen der ute som har hatt reportasjer om hjemmet sitt i f Rom123, eller Boligpluss osv, så kan det hende jeg har revet noe ut fra deres hjem, og limt det inn i boka :)

Jeg prøver å holde meg til 'farge-temaer'  når jeg lager collagene, og av og til skrift-temaer :) 
Det er ikke alltid det jeg har revet ut, er så lett å plassere, så da blir jeg ekstra fornøyd når jeg får til en 'fin' side. 

Kjøp en hyttebok, eller et spiralhefte, og sett igang!! 





9 kommentarer:

designhund sa...

så mye fint du har funnet,
kjekt å samle alle visuelle tanker på et sted;)
ha en fin fredag!
klem Tone

designhund sa...

Hei hei!
Dessverre er det ikke i Oslo men 1 time og 20 min unna,
i Kongsberg:) Starter klokken 9, i Skrimhallen:)
Det blir bra tror jeg...
Om du bor i Oslo er det vel masse loppemarked ganske ofte? Ikke sikkert du gidder reise så langt:)
ha uanstt en fiiiiin helg!!
Klem

Iris Jeanette sa...

Så flott dette så ut, jeg har begynnt på samme prosjektet men har ikke kommet meg lengre enn at jeg har revet ut sider :-)
Men etter å ha lest dette skjønner jeg at det bare er å dra ut å handle en bok for å samle alle de løse arkene :-)

Klem!

Bente sa...

Hei - så smart - jeg har en masse interiørblader, men har ikke vært noe flink til å klippe ut det jeg faller for;)

Og United Bakeries og Bolina - trenger vel ikke si mer ...:)

God helg til deg!

Ida sa...

Jeg river også ut, men har ikke begynt å lime inn ennå. Så flott du har gjort det! Ser jo ut som sider i et interiørblad, det der:)

Anonym sa...

Jeg elsket siden med ranchliv!! Der har du meg i ett nøtteskall... Elsket den stolen... Når jeg leser bloggen din skjønner jeg jo jeg ikke har noen grunn til å grue meg til oppussingen, har jo deg! Kath

Minmill sa...

Så fine collager du har laget. Dette blir jo det beste av alt i magasinene. Du er flink som tar deg tid til dette.

Mari sa...

Så fine sider du har satt sammen i boken din, veldig inspirerende :D

takk for kommentaren, koselig du likte fargen jeg har valgt. Det er Jotun Lady vegg 10, vannbasert maling jeg har brukt i fargen larvikitt, 4500. Den er ganske matt når den har tørket. Tror det er en halvblank maling, men ser mer matt ut i denne fargen :)

Ha en fin lørdag :)

Klem

Trådsnella sa...

Så utrolig lekkert! Skal absolutt ta med meg tipset ditt om en scrapbook! Kjempefine sider du har laget!

Klemmer ;)