lørdag 15. oktober 2011

Noen ut, og noen inn...


Akkurat nå utrydder jeg stygge kopper i skapet vårt.. :) Noen av de
stygge koppene beholder jeg allikevel, fordi de har en historie, og kommer med minner :) 

På min lille 'shopping spree' på Ons, fant jeg flere nye kopper! 
Og to av de ser du her!


De er håndlaget i Italia og bærer merket Mateus. Det var nytt for meg, men sikkert ikke for dere der ute?
Vi var på min favorittbutikk på Sandvika Storsenter:  PALMA. 

Og disse to koppene ble med meg hjem! Jippi!! 
Jeg var litt uskikker på om jeg skulle ta to kopper i samme farge, men jeg liker liksom å ha kopper i forskjellige farger, str og mønster :) 
På en annen siden...siden jeg bare kjøper to av hver sort...så BLIR det jo masse forskjellige
kopper og mønster! Hm.... 



Du vet du er litt 'koppe-crazy' når du plundrer altfor lenge på slike spørsmål.....!!!! tji hi...

(hmm... kanskje ikke bare 'koppe- crazy'... men 'crazy-crazy')  hi hi


Kos dere på lørdagskvelden alle sammen! Takk for at dere legger så hyggelige kommentarer igjen hos meg... dere vet ikke hvor mye jeg setter pris på det...




3 kommentarer:

Camillas Romantiske hjem sa...

Herlige kopper!! Jeg faller også for kopper i ulik farge, synes det er litt sjarmerende jeg:) Liker bloggen din kjempegodt, legger meg til som følger:) Fin kveld og klem til deg:)

Fru Trippel sa...

Kjære deg:)
Tusen takk for en fantastisk kommentar på bloggen min!!! Jeg fikk tårer i øynene - du vet tydeligvis så inderlig godt hvordan jeg har det. Du aner ikke hvor mye din kommentar betyr! Å få en så innsiktsfull og omsorgsfull kommentar fra en "fremmed" (- som du skrev:) viser hvor stort hjerte du har! TUSEN TAKK!!!!

STOR klem fra meg

Mie fra Mies Mirakler sa...

Mateus er et fint merke, jeg så en gang en gullfarget tekanne fra dem som jeg dessverre aldri klarte å spore opp, men den var så vakker! Nydelige farger på koppene du fant :) *♥*