onsdag 19. oktober 2011

Neon pink...

Denne fargen kommer ganske sterkt til syne allerede nå,
 og mest sannsyligvis ser vi mer og mer av den mot våren igjen, og jeg liker den! 
Utrolig nok!!!
Riktignok i små doser, men allikevel.. 
Vi kommer til å se denne fargen både i interiøret og i klesmoten, og jeg er spent på 
å se hvordan denne fargen kommer sterkere og sterkere. 

I interiøret:



Alle bilder over er lånt fra Bolina


I accessories:

Kilde: google


På tapeten: 



I klesmoten: 





Liker dere denne nye fargetrenden? 



4 kommentarer:

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hei!
Gratulerer, du er den heldige vinneren av give away'en min! Vennligst send meg en epost med fullt navn og adresse på jeanettefoto@hotmail.com for å få premien din, jeg finner ingen kontaktinfo på deg her?
Hilsen jeanette:-)

MissMette sa...

Gratulerer så mye med blogg bursdag ღ som var den 18. oktober, hurra :)) En glede å titte innom deg, ikke alltid jeg får til å legge igjen en kommentare da, men innom å se... Ang den nye fargetrenden så vet jeg ikke helt hva jeg syns - tror kanskje jeg liker den litt dusere :) Uansett, så blir det spennende å se fremover hva som kommer... Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

KROnPRINSESSENE sa...

Ja, jeg har allerede noe i den fargen der, men gjemt det meste bort for en stund...
Trenger litt roligere farger nå på denne årstiden.
Med 3 små jenter i hus, er jeg nødt til å like rosa ;)
KUL farge da.
Klem May Helen

re:signert sa...

Å takk for kommentar. Tusen tusen takk! Digger ditt rosa flamingo inspirerte innlegg og mintgrøne bil! Foredrag på MB?? Hva er det, mener du BM? Lite å snakker i Oslo. MEn skal høre med noen andre leverandører ;-) Ha en finfin helg. NIB var her idag og lagde en boligreportasje. Masse nytt her i heimen. Puter, tekstiler, nye gulv, og NYTT CORIANBENK! Er i ekstase. HAr tatt noen grep som gitt så mye mer trivsel. Gled deg til å se saken!! Nå må jeg skjekke rådyrlåret i ovnene!!! God helg!