torsdag 20. oktober 2011

Mys- tur på Bolina....


På Tirsdag denne uken, var jeg på et hyggelig kafe- besøk med min gode bloggevenninne Lotta fra
Lottas Himmelrom :) Det er forresten en blogg verdt å se! :)

Vi hadde en liten lunch på United bakery på CC Vest, og vi klarte til og med å få skvist inn en liten tur på Bolina, kanskje Norges fineste butikk!!!! Sjekk ut nettbutikken deres HER.



United Bakery på CC Vest er et helt herlig bakeri, og en fantastisk kafé.
Eneste dumme er at en cappuchino koster det samme som en ny sofa!! ha ha.. Men men...


Her koser vi oss med lunch, kaffe, te, interiørblad og.....


Lotta hadde med seg en gave til meg sånn heeeelt uten videre!!!
Hva ser dere i dette bilde over som ikke hører hjemme på United Bakery? 

Hælleluja!!!! Det er en Mano- kopp designet av Jeanette List Amstrup.
En hvit, fantastisk Mano- kopp!!! OMG ASSA!!! fnis ( Les OMG i 'fjortis-stemme') 
Hi hi hi...
Tuuuusen takk søte Lotta.... du aner ikke altså....hvor glad jeg ble!!!

Desverre er kameraet på tlf min ute å kjører, så fikk ikke tatt noen fine bilder av Bolina.


For de som ikke har vært innom denne butikken: DRA DIT!! :) 




2 kommentarer:

Mari sa...

SV: tusen takk for koselig kommentar, så koselig du likte bildet mitt også:) Moro å se at du vil følge meg videre og leser innelggene mine, setter jeg pris på :D

Ser ut til at du hadde en kjempe koselig tur til CC vest og cafe og Bolia tur. Alltid koselig med sånne turer. Har selv aldri være på Bolina, men ser jo at jeg må prøve å komme meg dit en gang :)

Ha en fortsatt koselig torsdagskveld.
Klem Mari

MissMette sa...

Hørtes ut som en herlig dag ღ … og slikt savner jeg med de litt større byene jeg har bodd i – i forhold til her jeg bor nå… Var så mye inspirerende å se, og så koselig å dra på kaffè sammen med venninner… Hehehe… nå blir det mer kaffe hjemme hos en venninne og inspirasjon finner jeg på nett :) Er innom Lotta sin blogg støtt og stadig, og særlig hennes nye bakeblogg :) Ønsker deg en kjempefin fredag og helg som kommer. Klem fra Mette