torsdag 27. oktober 2011

Kitchen favorites...


Jeg har vært inne og tittet på innleggene hos Fabriken i det siste, 
og akkurat nå drar de frem kjøkken favoritter... 
Desverre har jeg jo ikke akkurat et drømmekjøkken, 
og ikke har jeg lys der inne heller... 

What to do? Jo......man knipser i vei, og håper dere ikke ser det ;) blunke :)
(Jeg prøver til og med å ikke se det selv....men dengang ei) 


Mine favoritter på kjøkkenet er alle på dette bildet :)
Min fiiine iPAL Tivoli radio, oransj lunsj- boks fra loppis, hvit mano- kopp 
og den hvite sjenken jeg fant på finn.no som jeg har malt i hvit bengalakk :) 
Oops..glemte neste den rosa krakken som står ved siden av...den er på favorittlista mi også..
hi hi ....


Så får man bare håpe på at det neste hjemmet vårt har flere vinduer :) 
blunke blunke...
(og at det ikke blir lenge til!!!!!!!!!!!!!) 

Ha en fin Torsdags kveld alle mine godinger!! 
Er så glad for at dere følger med meg!!!



1 kommentar:

Åpent hus sa...

jeg også venter på å finne mitt neste hjem :)
og kjære deg: ang. mailen til meg - gode budskap kan ikke gjentas for ofte.
jeg er ikke eiesyk på gode ideer!!
for all del!! (den som skal ha kred er jo Jean, ikke meg!) :)

kjør på!!!!!
og god helg!
klem, Åpent hus