lørdag 29. oktober 2011

Vinnerne er....


He hei alle sammen!!! Da er trekningen på give away'en gjort!! :) 
Og ved hjelp av Random.org har jeg plukket ut 2 nr mellom 1 og 43, og det ble nr 8 og 32!!!!


Her er bilder av printene jeg har kjøpt fra Jean Cody, og  vinneren av denne give away'en får velge fritt mellom printene fra Jean, ett print. 


Og vinnerene er.....




og 



Gratulerer til vinnerene!!! :) 
Dere får velge et print til 12 USD hver. 

I tillegg har jeg trukket ut en trøstepremie, som får et overraskelsesprint fra meg :)

Og trøstepremien går til Frk Virrum!!!


Ha en herlig Lørdagskveld alle sammen!! Klem fra meg!! 




5 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Herlige vinnere alle 3 ;)
Gratulerer.
Kule premier og stas å få velge motiv selv da...
Fin helg videre til deg!
Klem May Helen

Frk.Virrum sa...

Tusen tusen takk, noe så stas!
;-)

designhund sa...

wow og dobbel wow!
så fantastisk…
tuuusen takk, de er jo så fiiine!
nå skal jeg inn å kose meg å velge:)
stor klem!

hviit sa...

Hei.

det første bloggtreffet er den 3.november, men da er det fult. (femti bloggere). Siden det er så mange på venteliste åpner jeg dørene igjen uken etter, til et bloggtreff i mindre skala, eller en venners venner aften som du vil. Da kommer også andre som ikke er bloggere. Klikker du op Føjulsknappen her til høyre kommer du inn til facebookgruppen til førjulskosen(beloggtreffet den 3, her vil jeg også annonsere venners venner den 10, etterhvert. deg vil jeg også gjøre på facebooksiden vår:)
Vlekommen skal du være:)

Hvite tulipaner sa...

Oi, for en hyggelig overraskelse!
Tusen, tusen takk!
Jeg elsker jo de printene!
Her er hva jeg har valgt: http://www.etsy.com/listing/65784370/la-tour-eiffel-1889-printed-on-old-page

Tusen takk og ha en fin mandag!
Klem E