lørdag 22. oktober 2011

Give- away hos Lille Liljehvit!!!


Gratulerer til bloggen min som akkurat feiret 2 år den 18 Oktober :) 

Og det skal feires sammen med dere!!! Mine kjære lesere!!

Derfor blir det GIVE AWAY her på Lille LiljeHvit bloggen!!!!



Jeg har skrevet om den fantastiske damen Jean Cody tidligere her på bloggen, og jeg har handlet noen vakre print lagd av henne på gamle boksider fra et gammelt leksikon!! Hun har mange forskjellige print, og nå vil jeg lodde ut et valgfritt print til  2 heldige LiljeHvit- lesere!!!!!

Ta en titt på alle printene HER, og velg et print du vil ha :) 


Give- away regler: 

1 lodd for kommentar under dette innlegget!
2 lodd for å legge seg til som følger!
3 lodd for å legge give-away-link i sidebar på bloggen din 
( bruk bildet over) 
4 lodd for å skrive et innlegg, med bilde over,
 om give-away'en på bloggen din


Man kan altså få opp til 10 lodd tilsammen i denne trekningen!!!!!
NB: husk å skrive i kommentaren HVOR MANGE lodd dere skal ha.... og HVA dere tar lodd FOR! 
Lim inn linken til det printet dere vil ha. 

Jeg kommer også til å trekke en trøstepremie som er en overraskelse :) 


Trekning 29. Oktober kl 20.00!!!

( Jeg fant disse printene når jeg leste om de på bloggen Åpent Hus, og skrev til Jean og spurte henne om det var ok at jeg skrev om henne og hennes print :) Hun var svært glad for litt ekstra oppmerksomhet)  :) 





14 kommentarer:

Frk.Virrum sa...

Så gøy, tester vinnerlykken!
3 lodd til meg, om jeg skulle ha luck, vil jeg svært gjerne ha denne
http://www.etsy.com/listing/58660219/monarch-butterfly-vintage-butterfly

;-)

Mari sa...

Gratulerer så mye med 2år med bloggen :)
Jeg vil være med på give awayen. Tar derfor 3 lodd.
(kommentar + følger bloggen)

ha en flott dag videre :)

klem

designhund sa...

2 lodd til meg:)

klem fra Tone!

Fra huset i svingen sa...

Jeg er gjerne med, og så utrolig mange kule print å velge mellom da!
Jeg trekker 6 lodd (kommentar+følger+link)
Link til ønsket bilde: http://www.etsy.com/listing/58057571/i-love-you-printed-on-page-from-vintage

Klem Karianne

KROnPRINSESSENE sa...

http://www.etsy.com/listing/65422670/branches-i-printed-on-vintage-page-from er min favoritt!
Nydelige print...

jeg prøver lykken med de 3 øverste vinnermulighetene og tar da 6 lodd tilsammen.

GRATULERER med 2-årsdagen ;)
Klem May Helen

rule sa...

Lykke til med ny tlf.!! Blir sikkert veldig bra,bare man blir kjent med den!! Hiver meg med i give away hos deg og prøver lykken med 3 lodd(Komm. + følger) Ha en fortsatt fin kveld! Klem Ruth

chili og kjærleik sa...

Gratulerer med toårsdagen!

Eg prøver også lukka med seks lodd (kommentar, følger, link) og om eg skulle vere så heldig å vinne ønsker eg meg biletet "vintage pink flamingo V"

silje sol sa...

Så gøøøy meg giveaway :)
Jeg er gjerne med!
Ville bare ønske deg en god uke jeg :)
Klem Silje

Hvite tulipaner sa...

Jeg digger disse bildene.
Tar 3 lodd jeg!
Klem E

Millemilla sa...

Oii! Så vakre print! Elsker!

Jeg tar 2 lodd, kommentar og ny følger!

http://www.etsy.com/listing/71724636/deer-portrait-vintage-artwork-printed-on

Ha en fiiiin dag!

Pink lady sa...

Herlig!! Jeg tar tre lodd:)

Åpent hus sa...

gratulerer med to år! :)
fine premier, da gitt!
jean er ei støvandes dame.
klem fra Åpent hus

Anonym sa...

Hei, klart jeg vil være med, jeg trekker et lodd.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Ragnhild sa...

Der var masse fint!! Tre lodd til meg :)