fredag 28. oktober 2011

Gammelt strikkehefte...


Nå når høstvinden smyger rundt hushjørnene, har jeg virkelig plukket opp strikkepinnene.
Og for ikke lenge siden satt jeg med strikkepinnene i sofaen hos en nær venninne,
 og hun tok frem noe spesielt morsomt syns jeg...


Og enda mer morsomt ble det når jeg åpnet og leste den!! ha ha...


'Da blir man nervøs, og strikkingen blir ikke det avkoblingsarbeid det bør være, men et nervøst jag....' 
Jeg må bare smile jeg... 


Har du et prosjekt liggende.....? Som har ligget der altfor lenge...? 
Ta det opp igjen, og kos deg!
Men ikke strikk for raskt, for da kan man jo 'blive nervøs'..... :) 
Hi hi 




2 kommentarer:

hviit sa...

3 november er det et bloggtreff, men det er fullt, siden det er så mange på venteliste, kjører jeg igang et nytt bloggtreff/ venners venner aften uken etter, den 10. Velkommen skal du være!

dryss - madam Torvestad sa...

Fantastisk!! God lesning om man ikke skal strikke også, det der:-)

Herlig med en kommentar fra en "født" sørlending om sørlandsinnlegget/båly! Flott plass - og for meg som ikke liker bølger, er det supert å ha kunne bruke kanalen framfor å ta turen rundt fyret!...

Kos deg i helgen da!!