mandag 24. oktober 2011

Delikatessen, og retrolampe...


Noe av det beste jeg vet, er å kose seg på en kafe, eller en
 restaurant sammen med en god venninne.
 Og hvis man går på Oslos beste tapas- restaurant......ja da MÅ det bli bra :)


Nå har jeg jo fått ny tlf, Samsung Galaxy 2, og da blir bildene MYE bedre,
 men disse ble tatt med den gamle tlf, så de er ikke så gode  :) 

Delikatessen ligger på Grünerløkka, rett ved Akerselva, og bør besøkes!!
Vi var også innom bruktmarkedet i parken på Løkka, 
og smugtittet på godsakene der :) 


Jeg kom over en nydelig lampe, og kunne ikke la den gå fra meg... 


Lampen er orginal, og utrolig godt holdt!
 Har aldri funnet en sånn lampe som er så godt holdt! 
Desverre klarte jeg ikke overbevise min sambo om at den er vakker.... 
så jeg la den ut på finn.no,
 og ikke overraskende.....den ble fort solgt! :(  
Sukk...... DEN fine lampa.... Menn altså!!! ;o) 





3 kommentarer:

Bente sa...

Delicatessen er et knallbra sted - og nå åpner de snart på Majorstua også:)

Fin kveld til deg:)

Rarerina sa...

Det er alltid så mye styr med de mennene som skal blande seg inn.... slik er det her i gården. Men nå har jeg begynt å ta meg mer til rette. stakkars han.

Mamma Tamo sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min:). Lampa var så fin:), du kunne ha byttet stoff i lampeskjermene.
Se her http://mammatamo.blogspot.com/2011/01/lampe-fr-etter.html