søndag 9. oktober 2011

Bruktfunn...Litt hjelp?


Jeg har funnet et nydelig fat i emalje tror jeg, som jeg ikke klarer å finne ut hvor kommer fra... 


Som dere ser har det en helt herlig oransj farge, og litt mønster inn fra kantene... 
Bak står det: FNS, Trondheim Norway ( eller NFS Trondheim Norway). 


Her fikk jeg faktisk ett godt bilde, så dere kan se logoen bak på fatet. 

Har googlet og leitet på nett for å finne ut mer om det, men finner ingenting! 
Kan noen hjelpe meg? 

Er det noen der ute som vet noe om en emaljefabrikk i Trondheim? 
Skulle gjerne visst litt mer om bakgrunnen bak fatet, for det er ikke Emalox, og 
det er ikke Olden, og det er ikke Cathrine Holm..... 

Anyone? 


2 kommentarer:

Louise sa...

Synes det ser ut som Emalox eller Olden, jeg. Noen ganger bestilte bedrifter produkter fra ulike fabrikker som firmagaver og fikk sin logo stemplet på produktet. Det har jeg sett flere ganger på Cathrineholmproduker. Kanskje det kan være tilfellet her også?
Men jeg er ikke en ekspert:-)

Fint var fatet uansett!

Carina, Studio sa...

Hei hei :)

Takk som skrev kommentar hos oss, vi driver enda og jobber med å få Studiomag.no opp og gå, så alt var ikke helt som det skulle, men nå står det informasjon om hvordan du kan bli abbonnent på siden :)

Eller, du kan kan gå inn hit: http://www.bladkongen.no/abonnere-pa-magasinet-studio.asp

Tusen takk som er interessert i magasinet!

Mvh
Carina Behrens

Nettredaktør, Studio