onsdag 19. oktober 2011

2 år i dag...


I dag er bloggen min 2 år...
Vel.... den 18 Okt i hvert fall :) Men klokka er over tolv,
så da er jeg litt sent ute med innlegget.

Siden jeg har hatt så mye å gjøre om dagen, har jeg ikke
fått gjort klar en give-away enda :)
Men siden jeg har lyst til å feire litt, lover jeg å komme med en god en!!


Så takk til alle dere som har fulgt meg lenge, og til alle dere som akkurat har funnet bloggen...og til alle venner og bekjente som også leser bloggen ( som til tider kan være litt pinlig.... hi hi) 

Jeg setter såå stor pris på gode ord, og tips fra alle dere der ute. Og jeg setter stor pris på alle de bloggene jeg leser selv. Dere gir meg inspirasjon i hverdagen og energi til å blogge selv :)

Takk ...



3 kommentarer:

tove sa...

Gratulerer så masse.
Ønsker deg en fin dag
Klem Tove

high house then radio sa...

Gratulerer med 2-års dagen. For en flott blogg du har:)

Iris Jeanette sa...

Gratulere med to år!