søndag 11. september 2011

Tape?





Jeg ønsker meg et ekstra rom jeg. Et gjesterom-slæsj-barnerom-slæsj-kontor :) 
Et rom som har hvitt tak, hvite vegger og hvitt gulv. Der skulle jeg hatt et retro skrivebord, med en retro stol, en retro lampe og en retro tape-dispenser :) hi hi 


Desverre har jeg ikke noe rom, ikke noe skrivebord........men jeg har en tape-dispenser :)
Hvis man ikke har lov til å drømme......hva skulle man gjort da?!!! hi hi.... 
Så jeg kjøpte tape-dispenseren jeg.....så jeg kunne drømme at jeg hadde et stilig retro rom å ha den i...

Jeg vil gjerne få lov å sende mine tanker til alle de som ble berørt av terroristhandlingen som skjedde for 10 år siden i dag.... 9/11 vil ikke bli glemt.... 


1 kommentar:

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hahaaa, råstilig!!

Håper du har det toppers;)
KLEM