mandag 5. september 2011

Stilig tips fra Åpent Hus..


Jeg vil gjerne vise dere et tips jeg så på den kule bloggen Åpent Hus. Hun har gitt meg lov til å lage et innlegg om det :) 
Hun har fått tipset av elevbedriften Spira design UB.


Utrolig fine betong- knagger!!! Dette må jeg definitivt prøve meg på! Jeg har vært på jakt etter noen stilige knagger til soverommet, og disse er perfekte!!! :) 


Gå inn på bloggen Åpent Hus og se hvordan det gjøres!! :) 

Nå må jeg komme meg ut for å få kjøpt sement!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh sånn blir de seende ut ja! Enda finere enn det jeg så for meg for de var liksom ikke så grove og ruglete som jeg forestilte meg. Kult, disse skal vi lage! Var innom snekkerbua her om dagen, den står enda heldigvis ;) Venter på oss den nå! TLC; Tørst, Lays & Chocolate i snekkerbua! Kath