onsdag 28. september 2011

Print me.....


Jeg oppdaget noen nydelige print når jeg var inne på Åpent Hus og leste om Jean Cody.
Og selv om jeg krysser fingrene for at jeg vinner et slikt print på Åpent hus sin give away,
MÅTTE jeg bare inn og å bestille meg et print ;) 

Jeg vil ikke vise dere hvilket før jeg får det i posten, men her er flere nydelige print på gamle boksider fra 




I love!!!  Er dere ikke enig?
 Jeg kunne hatt så mange av disse printene på veggen jeg at det hadde blitt fullt! hi hi
Jeg syns det var veldig enkelt å bestille print fra henne på hennes Etsy-butikk, og jeg fikk svar på spørsmål med en gang. Jeg spurte også om det var ok at jeg skrev om henne og hennes butikk, og det var hun veldig glad for.  Nå venter jeg bare spent på å få de i posten :) 
Gleder meg!!! 



1 kommentar:

Villa Minde sa...

Utrolig stilige bilder!! Jeg må jammen inn og kikke litt hos Jean Cody ;o) Gleder meg til å se hvilket print du har valgt! Ha en fortsatt fin dag! Klem