tirsdag 6. september 2011

I love Kartell!




For en stund tilbake fikk jeg denne herlige Kartell-lampa av min kjære sambo til bursdagen min! 


Jeg har enda ikke funnet den perfekte plassen å ha den..... 
jeg tror ikke den finnes i leiligheten vår desverre....  :)
  Jeg er på jakt etter et lite bord den kan stå på, eller kanskje en gammel krakk eller stol... Men
har ikke funnet noe enda. Jeg leter hver gang jeg er på loppis eller bruktmarkeder. 

En dag skal jeg eie noen nydelige stoler i klar plast fra Kartell. Jepp jepp :) En dag.... 

Ha ha..

Jeg koser meg inne mens det bøtter ned ute... høst kan faktisk være ikke så værst...


4 kommentarer:

Barbros lille verden sa...

Heldige du, den lampa er nydelig! Lykke til på loppisjakt :)
Klem fra Barbro

Jijji sa...

De lampene er knalltøffe! Men det å finne den perfekte plassen er jo ikke alltid like lett... Kjenner til det.

Klem fra Jijji

Hvite tulipaner sa...

Ja jeg digger Kartell jeg og,og den lampa er bare nydelig! Den kan virkelig gjøre et rom.
Men som du sier så krever den sin plass, og derfor har den aldri blitt min dessverre:)
Klem

Anita S Home and Wine sa...

Hei hei :)
så heldig du har vært som har fått denne lampa - den er bare så lekker. Du skal se at du plutselig finner en plass til den.
ønsker deg en flott høstdag
klem anita s