fredag 30. september 2011

Gummi og strikk...


En ting jeg liker med høstens trender om dagen, er at man mikser natur og strikk, 
gummi og sement i interiøret.
Det er morro og mikse helt forskjellige teksturer. Jeg har alltid vært på tuppa 
etter drivved, og det å ta naturen inn i huset. Helt siden jeg var lita jente har jeg gått på øyene langs kysten og 
plukket drivved. Den gangen var det for å jobbe med DAS-leire på drivveden, men nå 
er det for å lage knagger og hyller f.eks. 


Nå er sesongen for pels, og ludder, og strikka- jakker og te... 
Selv om jeg helst skulle hatt sommeren noen mnd til, så gleder jeg meg til sene høstkvelder
med tekoppen :) 


Og siden jeg er veldig glad i å strikke, har jeg mange 'syforenings'-kvelder 
å se frem til utover høsten. 

Her er min nye strikkajakke for kulden. Jeg elsker den dype sjøblå fargen!!


Ha en herlig høstferie folkens!!! Jeg skal i båten med min kjære over helgen, og 
bare koooooose meg! Marius- genseren begynner å komme seg... Nå har jeg begynt på armene, og resten er ferdig :) 



2 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Ønsker deg en flott helg på båten...
klem

dryss - madam Torvestad sa...

Helt enig - jeg liker også å kombinere "ekte" materialer med totalt forskjellig kvalitet!

Takk for hyggelig hilsen hos meg! Klypene er fra nomess og jeg har kjøpt mine på bazaren - veldig fornøyd:)

Ha en fin torsdag!