tirsdag 20. september 2011

Canada Goose...


Tenk at jeg en dag skulle eie et slikt vidunder!! Jeg er målløs...
 Jeg fikk desverre ikke tatt noen fine bilder,
 men jeg ville så gjerne vise dere hva jeg fikk av min fantastiske sambo da han kom hjem fra New York!!


Det skal sies at jeg på forhånd hadde prøvd nettopp en slik jakke her i Norge,
 før jeg sendte min kjære til Statene med min ønskeliste :) 
Men jeg hadde faktisk aldri trodd at han skulle klare å finne akkurat denne jakka på Manhattan :) 
All cred til han! :) Takk skatten!!! 


5 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Wow, du er heldig! Den er kjempefin! Og sikkert en del rimeligere enn her i Norge.
Grattis med superkul jakke!

Villa Minde sa...

Gratulerer så mye, heldige du!! Mange poeng til din kjære som fant frem til og kjøpte den rålekre jakken til deg ;o) Ønsker deg en fin onsdag! Klem fra meg

Åpent hus sa...

grattis! :) den blir god de nærmeste månedene!

fant du forresten ut av hvordan du får ut "innmaten" i lyspærene?
jeg har funnet en liten tutorial på det, hvis du trenger

er spent på hvordan maleri-arbeidet ditt går.

beste hilsner fra
Åpent hus

Åpent hus sa...

hei igjen
here you go dear;
http://www.readymade.com/projects/lightbulb_bud_vase/next_step#steps

tutorial på å fikse lyspærene før Skap-det-selv-action :)

har du slengt deg med i lotteriet mitt, forresten?

beste hilsner fra Åpent hus

Frk.Virrum sa...

OOo..denne så fantastisk deilig og varm ut, ren lykke på en kald vinterdag!

Tusen takk for koselig hilsen hos meg, kjekt du stakk innom for da fant jo jeg deg, også! Legger meg til som følger, så "mister" jeg deg ikke!
Ha en fin dag, og en god helg!