onsdag 7. september 2011

Begynnelse...




Nå er det lenge siden jeg har tatt i malerkosten.....og nå når jeg har vært hjemme en stund, 
ville jeg prøve meg igjen... Det er litt terapautisk å male... 
Selv om jeg gjerne skulle hatt et rom (atelier) hvor jeg virkelig kunne søle!!
 Men jeg har spredd meg utover stuegulvet, som jeg har dekket med plast. 


Jeg har ingen klar tanke om hva jeg skal male når jeg begynner.... det kommer liksom av seg selv 
når jeg sitter med penselen i hånda, og kikker på det hvite lerretet. 

Og jeg maler lag på lag før jeg blir 'fornøyd'. For det å bli fornøyd er ikke bare bare.
Men man fortsetter til det er 'godt' å se på det. 

Det er enda bare en begynnelse..... så får vi se
 om det kommer på veggen....


1 kommentar:

silje sol sa...

Hei!
For noen herlige betongknotter i innlegget under :)
Slike fikk jeg også lyst på , elsker også kartell lampen, hvem gjør ikke det ?
Kos deg med maling:)
God uke, klem Silje