tirsdag 30. august 2011

Kjære Mandag...



Jeg vet ikke hvor bildet kommer fra, så hvis noen vet det, gi meg beskjed.


Klokken er 01.18, og det er fremdeles Mandag for meg.....  Det vil si....Mindag... 
Og i dag 'trasser' jeg, og kommer til å sitte oppe leeenge! Jo lengre dagen blir, jo bedre er det.. 
Kanskje jeg bare ikke vil at imorra skal komme...
Og siden ingen er våken sammen med meg....og derfor kan se meg.... teller ikke de kaloriene jeg spiser akkurat nå :) ha ha... så jeg har en date med melkesjokoladen i skapet ;)

Ha en fin uke alle sammen!! Gjør hver dag til Mindag...



1 kommentar:

Villa Minde sa...

For et herlig resonnement! Mandag fikk en bedre klang nå synes jeg <3 Jeg er også helt enig i at kalorier som spises i smug ikke teller! ;o) Kom tilfeldigvis over din blogg og liker den kjempegodt! Legger meg til og gleder meg til å følge deg videre! Klem fra meg