torsdag 14. juli 2011

Stort og tykt....


garn!! ;)

Jeg har jo som kjent holdt på med å fullføre en del uferdige 'myke' prosjekter, 
og snart er jeg ferdig med enda ett. 
Men da jeg dro innom garnbutikken Karmin i Kr.sand, fant jeg ENDA et nytt prosjekt!! 

Denne gangen kom jeg over en ny 'tøygarn' type, som er kjempe tjukt!! :)


Det heter Trapilho, og er resirkulert av overskuddstoffer på klesfabrikker.  Det er derfor ikke lett å få tak i store mengder av samme tøygarn. 

På denne heklede kurven bruket jeg heklenål størrelse Monster! Dvs nr 15. Jeg har aldri sett en så stor heklenål før :) Det var veldig morsomt, og gikk veldig fort! 


De hadde ikke gul, så da ble det grå kurv. Her står den på den grå teak'en i båten 
vår til alles skue og beundring :) ( i hvert fall min...) ha ha :) 


Den er kanskje ikke så stor som den ser ut som på bildet. Den måler ca 10 cm høy, 
og 15 cm på langsiden. Men ble svært så fornøyd, og gikk tilbake for å kjøpe mer tøygarn. 
Jeg har lagd ferdig en rund kurv også, men ikke rukket å ta bilder av den. 
De får komme senere :)

I dag har jeg og en venninne sett siste Harry Potter- filmen, 
så i natt kommer jeg sikkert til å drømme om Desperanter og hva 
som verre er: You-know-who.... 
For dere som ikke har sett den: GÅ OG SE DEN!!!


God sommer!!!!


Ingen kommentarer: