mandag 4. juli 2011

Spreke sko...


Jeg er fremdeles inspirert av Carrie jeg, og derfor har jeg kjøpt meg et par nydelige sko!


Knall oransj-røde sko! Og de er faktisk veldig gode å gå på, selv om de er høye. 
Så nå blir det mer skjørt, og knalle farger på skoene i sommer! :) 


Jeg fant dem på H&M, så løp og kjøp!!


I dag drar jeg til min kjære i båten!! Jippi!!!! 
 Vi er to vennepar som drar sammen sørover til alle kystbyene nedover fra Olso til Mandal.
Gutta dro på Fredag og har kommet til Risør. Jeg og min venninne gård ombord i dag, 
og blir med videre resten av sommeren :)
 Og vi har bestilt FINT vær!!  

Jeg har med meg pc'en, så jeg skal prøve å blogge så godt jeg kan,
 MEN jeg ER på ferie, så jeg lover ingenting! hi hi 


2 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

For noen deilige sko, intet løfter humøret så raskt som noe lekkert å ha på føttene :D Håper dere får godvær langs hele kysten :) *♥*

Villa Bjørkhaug sa...

Åh eg eeeeelskar sko, etter antikke gjenstandar seff;D fin blogg du har. legger meg til;)