torsdag 14. juli 2011

Ny kurv...


Jeg har satt den nye kurven på hyllen inne i båten. Den er marineblå, så den matcher resten av båten :)


Selv om jeg iherdig prøver å bli kvitt det veldig rød-brune hjemme i leiligheten, så har pipen en helt annen lyd i båten. Her SKAL det være mørkt treverk :) Jeg er ikke så fan av de aller nyeste båtene med lyst treverk og lyse beige puter. De er helt sjel- løse og ser ut som hotellrom! :) Det er ikke det at de ikke er fine..... men de er ikke koselige :) Jeg er oppvokst i gammel båt, med mørkt treverk overalt, så selv om vi har ganske ny båt, måtte treverket være mørkt :)


Jeg har faktisk kjøpt meg enda et nytt strikkeprosjekt, men det måtte jeg gi opp. Jeg klarte ikke engang å forstå hvordan jeg skulle begynne!!! Så jeg får revurdere det prosjektet, og finne meg en annen, og litt lettere, oppskrift til å begynne med. Men først må jeg strikke ferdig det som har ligget i skapet i 3 år...


Ha en deilig dag!! 


1 kommentar:

Hasigamas mamma sa...

så vidunderlig deilig å ha båt!!! Og de kurvene dine var helt RÅ!!! Digger, digger, digger! Må bare lære meg å hekle en gang altså!
Nyt ferien!
Klem
Lise