søndag 3. juli 2011

Kjole fra Zara...


I kveld har jeg og en av mine beste venninner hatt jentekveld 
med Sex&Singelliv på tv'en hele kvelden, og hjemmelaget parmaskinke pizza.
 Mmmmmm...den ble perfekt!! 

Og mens jeg satt der og så lengselsfullt på klesskapet til Carrie, tenkte jeg for meg selv
 - at NÅ skal jeg bli flinkere til å kle meg selv litt mer 'opp' :) 
Og da passer det fint at jeg akkurat har kjøpt meg en søt kjole på Zara her om dagen! 


Problemet er bare at å gå hele dagen rundt på de helene Carrie går rundt på, 
hadde tatt livet av bena mine etter EN dag!!


 Så jeg må finne et par sko som er elegante, men som nødvendigvis ikke har såå høye heler..
 Nettopp! Det er DET jeg må gjøre!
Det blir mitt prosjekt i sommer! Jeg skal bruke mye mer kjoler, skjørt og  'høye' heler :) 

Ha en fin (og glamorøs) dag alle sammen!!! ;o) 


1 kommentar:

lisje astrid's husblogg sa...

LEKKER kjole!

God søndag ♥

Klem frå Astrid