søndag 31. juli 2011

Er sommeren over?




Da er sommerferien over, og det er på tide å komme seg på jobb igjen... huff.... 

Men jeg har hundrevis av nydelige bilder som jeg kan titte på, og sukke til, i løpet av høsten og vinteren fra denne fantastiske sommerferien! Vi har vært veldig heldig med været, og i løpet av 4 uker har vi kun hatt noen få dager med regn. Men sommeren er ikke over, selv om feiren er det, så vi skal ut i helgene til langt ut mot vinter... Er man båtgal, så er man båtgal ;o)

Håper alle sammen har hatt en fin ferie, og ønsker alle som begynner på ferie nå, en herlig sommer! 

 Heldigvis har jeg hentet meg inn litt igjen i ferien, så jeg skal prøve meg på noen DIY prosjekter utover høsten. Og så blir det veldig spennende om vi flytter! Vi skal ut på boligjakt utover sensommer og høst, og jeg kan nesten ikke vente ;o) 

Så følg med videre... 

Klem fra meg til alle dere herlige lesere!! Takk for at dere er til!! 


2 kommentarer:

Villa Bjørkhaug sa...

Uff føler sommeren har vore kjempe kort! takk for så fin helsing hos meg, då eg var så sjuk. Heldigvis får eg igjen litt ferie pga eg var innlagt, men det blir jo ikkje noe nå i sommar:(

Håper du får kost deg etter jobb og i helgene så godt du kan;)

Klem frå meg:)

salige lavendel sa...

Helt enig - sommeren er ikke over enda! Vi kan jo ha skikkelig gode varme dager langt ut i september også, så vi får bare nyte det vi får. Og får vi det ikke - så får vi kose oss med inne-ting.