torsdag 7. juli 2011

Båt- idyll...


Nå har båtferien begynt, og allerede etter 4 dager så har 
vi hatt masse sol, bading, shopping og soling!!!

Nye puter i Risør...


Her til tørk på rekka etter impregnering :) 


Fra Herregaard. På salg!! :) 


To nye polo pique'er! Den hvite og rosa fikk jeg av 
venninnen min som kom fra Canada, og dro rett på båtferie med oss!
Såå fin!!! Takk L!!! :) 


Festmåltid i kveldssolen med loff og krabbeklør...


Mmmmmm....

Idyllisk i Blindleia, med strålende sol i hele dag!! Åhhhh.... 
Jeg går i dvale om vinteren, og så kommer jeg til live igjen
når båtferien begynner! 


Sole seg!!!!


GOD SOMMER!


2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh høres fantastisk ut!Herlige bilder!

Ønsker dere en superfin ferie:)Gleder meg til å treffe deg i august:)
Sommerklem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Ser ut som du nyter heeeeerlige dager!!

Og du, TUUUUUUUUSEN takk for den herlige gaven! Den var verdt ventetiden, hihi;) Jeg skal blogge premien når jeg får tid en dag, jeg minnes ikke at somrene var så hektiske før?! hihi;)

En uke igjen på jobb, så 3 uker ferie! Det trengs kan man si;)

God helg, nyt den!

Og TAKK igjen;)
KLEM KLEM