fredag 1. juli 2011

Baby cardigan med treknapper....


Enda en gammelt strikke- prosjekt ferdig!!! Jada, jada.... jeg lovet å gjøre ferdig noen
  greier jeg har hatt liggende i skapet, og denne cardigan'en her hat ligget i skapet i over 2 år!!!
 Jepp! Bare fordi jeg ikke skjønte oppskriften, og ikke gadd og fortsette :) Men nå!
Ja nå er den endelig ferdig!!!

And it feels great!!!!!!! :o) 


Den er strikket i tjukk ull, med treknapper. Litt stor til nyfødt, 
men man må jo ha klær til småtassene når de blir litt større også :) 
Ikke at jeg planlegger småtasser, 
men orker ikke strikke plagg til meg selv, for da blir det så store prosjekter. 
Bedre med baby- klær :) Og EN gang får jeg vel barn selv, og da har jeg sikkert 
hele garderoben klar... ha ha..


Det er så fint med sånne 'naturlige' treknapper...


Nå fikk jeg endelig brukt for de søte hengerene som jeg laget for leeenge siden! 
Jeg får ta bilder av de sammen med de neste strikkeprosjektene sånn at dere får sett de :) 

Ha en digg Fredagskveld!!!!


Ingen kommentarer: