torsdag 23. juni 2011

Vaniljesauskake..


Jada.....jeg vet at jeg ikke burde prøve meg på noen bakekunster, da det er så mange der ute som baker alt mulig rart så MYE bedre enn meg! Men jeg kom over denne oppskriften da en kollega bakte den, og tok den med på jobben. Og den smakte VIDUNDERLIG!!!! Så da fikk jeg den av henne. Men den er egentlig funnet på 


Hvis du vil ha oppskriften, så gå inn på nettsiden og finn den :) 


Måtte til og med kjøpe ny panne for å lage denne kaken :) Ikke det at dere trenger å gjøre det, men jeg hadde ikke noen god langpanne, så da kjøpte jeg en :) 


Her med sukker og kanel på, før den gikk i ovnen..


Og her er de klare til å taes med på Stall-avslutning :) 

Bon appetitt! :)


2 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Mmmm, den så GOD ut!
Og jeg som elsker vaniljekrem ♥
Kan IKKE bake kaker jeg, men er jo lov og prøve;))

Ha en fin kveld!

Klem Line

LykkeLise sa...

MmmMMM den så kjempegod ut:)

Nyt helga med alt som hører med:)

Klem Lise