søndag 26. juni 2011

Uferdig prosjekt nr.1...- Ferdig!


Jeg 'multitask'er', og gjør flere prosjekter ferdig. Som jeg lovet :)


Mitt Marius-pannebånd i 'Hemsedal-farger'  :) 


Beklager at det blir så mange ' Myke innlegg' her på bloggen om dagen. Det er fordi jeg hjemme fra jobb, og da blir det prosjekter som kan klares fra sofaen :) Men det kjennes veldig bra å bli ferdig med disse prosjektene, som har ligget i skapet i sikkert to år!! Akkurat dette pannebåndet har ikke tatt SÅ lang tid, men jeg har akkurat gjort ferdig et prosjekt som HAR ligget i skapet i to år. Jeg mangler bare knappene :) Og de skal jeg prøve å få tak i i morra! Jeg gleder meg til å vise dere :) 

Håper alle sammen har hatt en kjempefin Glansdag? Jeg har tittet rundt på bloggene for å se etter bilder... men jeg har ikke kommet over ETT ENESTE bilde enda!!! Hva sjer? ha ha :) 


Ingen kommentarer: