mandag 27. juni 2011

Shopping i Oslo med venninne...


Til tross for kø-kaos og stengt togstasjon: Oslo S, så møtte jeg en god venninne
 i Oslo i dag for litt jente-prat og litt shopping :) Jeg ser henne så sjelden, 
selv om hun 'bare' bor i Moss! Så denne dagen hadde jeg gledet meg til :) 

Jeg prøvde først å ta bil inn, men snudde og satte bilen fra meg, og tok toget i stedenfor. Måtte bytte til buss på Skøyen. Og jeg ble jo forsinket pga alt styret. 
Men da jeg kom hadde min søte venninne kjøpt en gave til meg!!! Søte du R!!! :) 
Hun hadde nemlig lest på bloggen min at jeg trengte mer farge, mer oransj i hjemmet mitt, 
så hun kjøpte disse to nydelige Pukka te'ene til meg!!! Herlig!! Takker og bukker!! 


Deilige farger!!! 

Og så kan jeg sette de sammen med den jeg allerede hadde...


I like!!! 

OG: gjett hva jeg kom over på Home & Cottage i dag?!!!!! Ja nå kan dere lure... 
Følg med, så skal jeg vise dere hvilket kupp jeg gjorde!!!! Dere kommer til å elske de!!!


Ha en fin kveld alle sammen!!! Det skal jeg!!! :)



Ingen kommentarer: