onsdag 22. juni 2011

Oransj...


Siden det er så mange som har tatt Sukkertøy for Øyets utfordring om å vise det de har av oransj i hjemmet sitt, så tenkte jeg - Det vil jeg også gjøre!! :) 

Men da jeg stod i stua, med kameraet 'at hand', så skjønte jeg noe skrekkelig!!! Ja!!! Jeg HAR jo ikke noe oransj!!!!! OUÆÆÆH!!!! 

Så jeg lette febrilsk rundt om i leiligheten, og heldigvis fant jeg noen få ting.... Som kanskje ikke godkjennes av Sukkertøy for Øyet, men cognac-skinn ER ganske oransjt skal jeg si dere!!!!! ha ha :) 

Hvis DENNE ikke er oransj....så vet ikke jeg!!!!!


Og så har jeg tatt bilde av den eneste tingen jeg har som FAKTISK er oransj..


Denne ER jo knall knall knall! Og 'I like like like'!!!


Og så har jeg 'jukset' litt :) Jeg så at jeg tilfeldigvis hadde en oransj post-it- lapp .... Teller det?? 


Jeg var ute og tittet etter lamper, og fikk anbefalt å titte på Belid.se. Da fikk jeg denne post-it lappen :)  Og siden det var nettopp i dag jeg leste om utfordringen, så tar jeg den med :)


Skinnjakka mi! Den er kanskje ikke så oransj, men det holder for meg!! Jeg har jo faktisk ikke flere ting i huset som er i den fargen!!! Skammelig!!! :) Jeg skal jobbe for å få endret på det fremover :) 

Ha en deilig Onsdagskveld jenter!!! ( og gutter?)  :) 



1 kommentar:

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, ikke mye oransje hos meg heller... så dine bidrag går glatt gjennom mitt nåløye i alle fall!
Har ikke våget meg på noe strikkerier enda, men har funnet en håndarbeidsgreie som passer MIDT I BLINKEN for meg... Til helga skal jeg kjøpe inn det jeg trenger og så er det full fart :)
Klem
Lise