tirsdag 28. juni 2011

Mitt kupp!!!!



Jeg har jo lovet å vise dere hvilket fantastisk kupp jeg kom over på shopping-runden min, 
og her kommer det:


Jeg kjøpte to!!!!! På salg!!! Det var de eneste de hadde, og så fant JEG de!! :) 


Jeg var i lykkerus hele resten av dagen!!! 


I'm in lamp- heaven!! 

Det eneste som kanskje kan lage et lite skår i gleden, er at jeg ikke har noe sted å ha de!!

Da jeg kom hjem i går, vurderte jeg å gjemme de i boden, så ikke min sambo skulle si 
' ja ha! har du kjøpt deg lamper nå da...og hvor skal du ha de hen egentlig'? Ha ha... 

Jeg har jo gjort mitt ypperste for ikke å kjøpe 'dill' i det siste, for han er ikke no glad i dill, og jeg begynner å sette pris på å ha det enkelt :) Ikke så mye 'greier' liksom :) 

Men han sa bare ' oi, de var fine!' Selvfølgelig kom 'og hvor skal du ha de hen' rett etterpå,
 men da jeg svarte at vi skulle ha de på det nye kjøkkenet vårt som vi en eller annen gang skal kjøpe, 
så sa ha ikke noe på det :)

Jeg gleder meg!! :) 



7 kommentarer:

Barbros lille verden sa...

DIGGER!!!!
Lampelykke=stor lykke :)
Klem fra Barbro

Lotta sa...

OLALA!!!!!!!!!!!!!!!

De var utrolig fine! Åh heldige du!
Grattis:)

Klem til deg:)

Hjemmekjær sa...

Hei hei, å takk for spor hos meg:)
Lampene du har kjøpt er kjempekule!! De må du jo bare finne en plass til!!:)
Mannfolka, de har jo sine interesser de, så da må vi ha våres;D

Natta

moa sa...

hei lilja!
& 1000 takk for koselige ord fra deg!
og at du er i lampeheaven, skjønner jeg godt! den var knallfin, likte fargen, formen - ja alt...!
grattis med godt kjøp!
moaklem

Hvite tulipaner sa...

Hei og takk for så koselig hilsen:)
Digger lampene dine,så tøffe da!
Og herlig blogg du har, legger meg straks til som følger:)
Klem fra E

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så flotte de var... utrolig fine farger da..
God mannen tok det pent!
Ha en fin onsdag!
klem

Olstad sa...

Du har all grunn til å være fornøyd lampene er bra altså. Jeg har slike hvite på kjøkkenet og på mrke høstkvelder gir de ett utrolig fint lys. Du kan være riktig så fornøyd. Fin blogg du har jeg har ikke vært her før tror jeg... Artig.