lørdag 25. juni 2011

Ha!! Hva var det jeg sa, og Pickles...


Jepp! Jeg SA at jeg skulle jobbe med å få flere oransje ting i mitt hjem, så da jeg og en venninne dro til Pickles utsalget i Oslo, så SKULLE jeg ha oransj garn :) Og det fikk jeg!!


Selv om det bare var et 'utsalg' og ikke en skikkelig butikk, hadde de veldig bra utvalg!


Desverre tok jeg visst bildene litt for fort, så de ble ikke helt klare, men dere skjønner tegninga ;o) 



Det er litt vanskelig å finne, men det ER der :) 


Garnet de selger på Pickles er hånd-farget fra Uruguay. Og det er helt fantasktisk! Sånn 'herrejemini-så-mykt-og-godt-dette-garnet-er-fantastisk'!!!!! Det heter Abuelita yarns. Det koster 'skjorta', men det er verdt det!! Gå inn på Pickles for oppskrifter og mer info :) 

Jeg vil gi dere en liten 'sneak-peak' på det garnet jeg valgte..


Herlig garn, i herlige farger!! Og JA, det ER oransj!!! Tjihi!! :) 

( Og JA, jeg vet at jeg har sagt at jeg skal prøve å gjøre ferdig noen uferdige strikke -og helkeprosjekter, men jeg kunne ikke dy meg!!) 



1 kommentar:

LykkeLise sa...

Så masse flott garn:):) Nydelige farger:)
Kjenner til det med å ha mange prosjekter på gang;)

Lover å vise mange bilder fra Glansdagen;)

heter du virkelig Lilja??? Andre gang i livet jeg hører det navnet. Etter den første gangen jeg hørte det bestemte jeg meg for at datteren min skulle hete det, og hun er nå døpt Lilja-Aurora. Vakreste navnet i verden syns jeg;) Også var det visst bare litt over 100 i Norge som heter Lilja:)


God helg klem:)