søndag 10. april 2011

Vintage Paris...

Da vi kom forbi Marc Jacobs-butikken, kunne jeg ikke klare å gå forbi! Jeg har lenge leita etter en veske fra Marc Jacobs, som jeg var så dum og ikke kjøpte da jeg stod der i butikken. Og jeg har ikke kunnet finne den igjen. Det gjorde jeg heller ikke her....men jeg fant en annen som jeg falt pladask for!!


Den måtte være ganske stor, siden jeg vil bruke den i jobben :) Da har jeg med meg pc og toalettmappe og alt jeg trenger til å reise et par dager. 

Jeg kom også over en herlig vintage-butikk i Paris hvor jeg fant noe jeg aldri trodde jeg skulle kjøpe..


En vintage-revepels... og ja....... jeg har litt vondt i magen......for jeg hadde ikke trodd at jeg kunne kjøpe en revepels... for jeg er så imot oppforstring av rev for pelsen! Men da min kollega sa at jeg hadde jo tross alt ikke gått i butikken og kjøpt en NY pels.... jeg hadde jo bare sørget for at den reven ikke døde forgjeves for så bare å henge i en vintage butikk uten at noen var glad i den!! Men det gav meg ikke så mye bedre magefølelse. Men jeg kunne ikke gå fra den, så den ble med meg hjem. Jeg har veldig blandede følelser faktisk. Men jeg skal behandle den så godt jeg kan, og aldri glemme hvordan den kom til....


Jeg har ikke fått tatt så mange bilder av pelsen, men det skal jeg gjøre :)

Ellers kjøpte jeg meg også en litt mindre veske i vintage-butikken.... Denne blir fin nå til sommeren når man skal være litt 'soft hippie' :)


Nå blir det kanskje mange innlegg om Paris.... hi hi.... men sånn er det nå bare :) Man blogger om det man opplever, og akkurat nå er jeg så opprømt over de dagene i Paris, at jeg bare MÅ vise dere :)


2 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Hei Silje!
Tipper du koser deg i Paris ja, flott sted ♥
Jeg likte så godt den blå vesken, den var lekker!

ha en fin mandag!

Klem Line

Beate sa...

aaaahhh gratulera so masse med den fantastiske MJ veska!!! den var berre lekker!

Takk for innspel ang. epoxy gulvet!! Hørtes ut som ein spennande kombinasjon!

Beate