søndag 3. april 2011

Søndags pause....


I dag har jeg ikke gjort en eneste kreativ ting!!! Og IKKE har jeg ryddet... eller støvsugd...eller vasket heller!!! I love it!!!! ha ha :) 

Og ja....dere super-mennesker der ute rister sikkert på huet og tenker: oi da....der har man sløst bort mye tid på å gjøre ingenting!!! Men vet dere hva? :o) Det var DET jeg trengte i dag... hi hi.... 

For tiden er hverdagen så busy, at jeg ikke rekker å snu meg!! Og jeg trenger en liten 'tenke-pause' i hverdagen bare for å huske at jeg lever :o) 

I går var jeg på Salsa-festival, og fikk shake'et og danset meg svett!! DET var kjempe gøy!! Jeg har danset litt salsa for mange år siden, men nå var det sikker 5-6 år siden sist jeg danset, så jeg hadde glemt noen 'moves'  :o)  Men det er ikke DET som er viktig!! Det er å ha danse-glede som er viktig!! Og så var jeg på nybegynner kurs på Bachata ( er det sånn det skrives?). Og det var gøy å lære noe nytt :) 

Men i dag skal jeg bare ta en pause, og pakke klart til Paris-turen i morra!! Jippi!!! Jeg skal ta med meg kamera, så jeg kan knipse noen bilder :)

Kos dere mine kjære!!


6 kommentarer:

tove sa...

Hørstes ut som en fornuftig dag...
Klem TOve

Ida Susanne sa...

..God tur til Paris!!
HELDIGE :)

...Deilig med dager der man ikke har noe for seg, bare slappe av og kose seg :)

Fru Trippel sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! Og du må gjerne kopiere Streken:) Jeg la bare en bildetransparent på en overhead og satte igang:)

Fruen sa...

Marius pannebåndet var kjempefint! Tror jeg må ha meg et slikt et:D
Du er skikkelig flink med mønsterstrikk da! Ingen tvil om det:) Mye finkere enn meg, så det er bare å starte på en genser nå;)

God tur til Paris! Det bli stas!
Klem, Fruen i Nord:)

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hørtes VELDIG fornuftig ut! Man trenger slike dager, det er bare så forbaska vanskelig å få plass til dem...;P

Flott pannebånd du strikker, et slikt ønsker jeg meg også;)

Kos deg med kvelden!
klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Og ang den premien; vet du - den hadde jeg rett og slett glemt helt av;) Det var en koselig påmminnelse å få! Gleder meg til pakke:)

Fiiin onsdag!
KLEM