lørdag 9. april 2011

Paris in the Spring...



Jeg er tilbake fra romantikkens by, og har beriket mitt liv med mange nye opplevelser.... OG gnagsår :o)
Jeg tenkte jo at 'i Paris kan det ikke være så vanskelig å finne seg et par fine vår-sko'....men der tok jeg feil! :) Jeg var i boden før vi dro, og konstanterte at vårskoene mest sannsylig er tapt for all fremtid da jeg ikke engang klarte å komme meg INN i boden!!! :o) Så jeg pakket høye heler, og ante fred og ingen fare. Det endte opp med at jeg gikk på sightseeing i Paris i TO dager på høye heler!!! Ikke før to-tre timer før vi dro hjem siste dagen, fant jeg et par søte OG FLATE sko!! 


Disse sandalene har høy kilehel, og er ikke egnet for Paris-sightseeing!! :) Legg merke til gnagsåret på høyre ben.....det er fra dagen før!! Og under disse lekre skinnstroppene, vokser nye gnagsår... hi hi :) 


Så dette innlegget er viet til gatene i Paris, som jeg aldri kommer til å glemme!! :)


Men jeg angrer ikke ett sekund!! Vi gikk sikkert 8 timer dag 1, og det samme dag 2!! Og vi har fått sett såå mye!!! 

Gled dere til å se flere bilder fra romantikkens by!! For selv om jeg var på sightseeing, har man jo alltid et øye for detaljer!! Blogge- detaljer!!!:o) Ha ha...og jeg har tatt noen kule bilder! :)

Ha en god kveld snupper!!! Sov godt!!!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ah saa herlig!!! Gleder meg til aa se flere bilder! Ønsker deg en fin dag! Klemmer

Heims lille verdenshjørne sa...

Så gøy:D Gleder meg til å se:D