onsdag 20. april 2011

Ny kape..



Bildet er litt dårlig, da jeg har prøvd å stable kameraet på sofaen for å ta bildet :) Jeg burde fått meg et sånt kamera-stativ!!

Men er den ikke fin!? Jeg fant den til 200 kr på HM på salg :) ha ha.. Den ser lekker ut sammen med min dyre Marc Jacobs :) hi hi. Og klokken er jeg også kjempefornøyd med! Den er heller ikke dyr, men har en sånn litt 'bestefar-klokke-look' som jeg digger! 


Det er mye gøyere å sette sammen dyrt og billig, enn å kjøpe alt dyrt. Man blir mer kreativ når man ikke har stinn lommebok, og det er ikke ofte jeg har.. haha :) 

Beklager dårlig bildekvalitet, men ville bare vise dere mitt nye kupp :)

Nå skal jeg pakke ferdig, og dra ut i båten! Livet er herlig!! 

Klemmer til dere alle sammen! Gooooooood pååååååååske!!!!!
Jippiiiii!!!!!


1 kommentar:

Har en drøm... sa...

Knallfiiin ♥
Kos dere på båttur;))

Klem line