fredag 1. april 2011

Klassisk Marius...

Da jeg ble sittende hjemme mer enn én dag sammenhengende, ble jeg nødt til å finne på noe for å slå ihjel tiden....fnis.. :) Og jeg som er en nybegynner på strikking, fant ut at jeg endelig skulle begi meg ut på mønster-strikking. Og bare DET er jo en utfordring for meg!! ha ha... Og skal man strikke mønster...ja DA strikker man 'Marius'! 
Og det enkleste jeg kunne finne på å strikke, med Marius-mønster, var et pannebånd :) 


Her er jeg på begynnelsen. Pannebåndet er dobbelt, så jeg får skjult trådene bak :)


Og jeg syns at klassisk rødt-hvitt-blått er kjempefint! Jeg vurderte å bruke andre farger, men så tok jeg til fornuften :)


Her ser dere hvordan jeg har strikket dobbelt. Og SE hvor flink jeg har vært med trådene bak!!! Skryte,skryte!! Fnis :)


Det er ganske bredt, men godt og varmt! :) Flinke meg! ha ha... 

Ha en deilig helg alle sammen!! Jeg skal slappe av her hjemme denne helgen, og gjøre meg klar til... 

PARIS-TUR!!!!!!!!!! OH YESS!!!!! :) På Mandag drar vi 3 dager til Paris!!! Jeg og jentene på jobben. Vi er bare 4, men vi skal rocke Paris!!! That's for sure!!! :) 

Klemmer!!!

4 kommentarer:

tove sa...

Skikkelig imponert. Jeg har og sansen for de originale marius fargene.
Ønsker deg en fin helg
Klem TOve

Barbro sa...

WOW, og du er NYbegynner!?
Storimponert :) Kjempefint ble det!
Ha en herlig helg
Klem fra Barbro

Jijji sa...

Wow! jeg er imponert! Kjempefint pannebånd - skulle tro du ikke hadde gjort annet før;)
Paris høres bare sååå bra ut! Kos deg masse og god tur!

Klem fra Jijji

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
Rakk ikke skrive noen kommentar til deg forrige gang jeg var inne, men fikk hvertfall lagt meg til som følger slik at jeg fant deg igjen:)
Kjempefint pannebånd du har strikket, Marius mønsteret er bare nydelig:)
God tur til Paris (nesten ikke misunnelig...)og kos deg!


Klem Line E.