søndag 17. april 2011

Favoritt kaffebar...


Bugges på Løkka..


Jeg digger å møte mine skravlevenninner her en Søndag for lunch og kaffe og masse skravling!

 

Det er en egen atmosfære der....som gjør at en føler seg hjemme...


Selv om det ofte er fullt her, får man bare vente til det blir et bord ledig. Det er verdt det!


Og veska er jo selvfølgelig invitert! ha ha


Nesten som hjemme!!! 'Nesten'.... :) 



Håper dere er ute og koser dere i vår-været!! Snart er det påske-ferie, og da blir det sesongens første båttur på oss!! Gleder meg!! :)


Takk for at dere kommer på besøk her hos meg, og legger igjen så mange hyggelige kommentarer!!
 Dere er best!!!


5 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Heeeei!
Så koselig det så ut der;)
Kan tenke meg at timene flyr der med skravlevenninner og good kaffe ♥
Ååå, hørtes deilig ut med en båttur!
Kos dere masse!!!

Klem Line

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Såg ut som en koselig plass. Og nydelig veske du har.

Merkedet på Blå ja...hmm tror det er på grønland...jeg bare dilta etter jeg. Og markedet var rett i nærheten av Blå.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så virkelig ut som en fantastisk plass.
Må du ha en strålende påske.
:)

HeleneLeve sa...

Du burde absolutt teste ut fotokurs! Det var kjempegøy og lærerikt! Fantastisk artig å kunne endre lys og dybdeskarphet på kameraet mens man holder på. Og hvis bildet blir litt for mørkt, så vrir man bare litt her og endrer litt innstilling der - og vips- perfekt lys!

Ha en deilig søndag, og god påske!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Dette så ut som en koselig plass! Herlig skilt de hadde da, mer enn god nok grunn til at jeg hadde gått inn der ihvertfall!
Båttur hørtes herlig ut!

Ha en fin påsekuke!
KLEM