mandag 14. mars 2011

Vinneren!!!


Hei alle mine gode følgere!! Jeg er på etterskudd!!!!Unnskyld!!! :)
Jeg har ingen unnskyldning desverre...hi hi

Men nå!!!! NÅ er den heldige vinner-følgeren trukket!!

Og i følge Random.org ble den heldige vinneren mellom nr1 og nr 104: NR 82!!! 



Og den heldige vinneren er: 


Gratulerer!!! :) Nå skal jeg ta meg en ekstra god titt inne hos deg, og finne på en fin gave! :) 

Kunne ønske jeg kunne gi en fin gave til alle mine følgere, men det kan jeg ikke. Så jeg vil bare takke alle sammen for at dere følger bloggen min!!! Takk :) Jeg setter pris på alle sammen!





8 kommentarer:

T-style sa...

Morosomt innlegg!

http://t-styling.blogspot.com/

T-style sa...

Morsomt innlegg :)

http://t-styling.blogspot.com/

Lotta sa...

Heia:) Så koselig med giveaway. Grattis til vinneren:)

Ja fikk nytt nr i høst. Ikke fått det sier du? Sender meld til deg m nr;)

Håper alt står bra til?:)
Må trefes snart nå!!!!
-Klemmer-

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Oæææææææææ!!! Vant jeg?! Nei så morro!! :D
Aah, nå er det bare å glede seg til posten kommer fremover;) Sender deg en mail!

Knuseklem!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Jeg ble så oppjaget da jeg så jeg hadde vunnet at jeg først nå klarte å lese at du ville ha min mailadresse;)

monicamarstein@hotmail.com

JIPPI igjen!! :D

Mie sa...

Hurra for Tyrifryd ♥ Hun fortjener en gevinst for sine fine blogg og alltid koselige kommentarer så det ble nå en meget verdig vinner :) *♥*

Hjemmekjær sa...

Hei hei!
Basaren ligger ved siden av mosters hus i lyngdal;D
andly
Grattis til vinner av din give-away!

solveig sa...

heisann. tenkte jeg skulle gi ett lite pip fra meg nå når som jeg har blogget om gavekortet som jeg vant hos deg før jul ;) klem