søndag 6. mars 2011

Skabelonloftet... Del 2...


Her kommer flere bilder fra det fantastiske loftet!! 


Her er bilder fra det herlige lille kjøkkenet...


En gammel arbeidsbenk med en vask, og så har du et sjarmerende og unikt kjøkken! 


Her er noe nytt, og masse gammelt satt sammen i skjønn forening..

Og så vil jeg ta dere med inn i atelieet til Anette, så her kommer et lite bilderas....


 




Dette siste bildet er fra skrivepulten hennes :) Hun har vært kreativ med lampen sin.... Jeg falt helt for denne  sammesetningen, så jeg måtte bare knipse et bilde av den også, 
selv om det ikke er et av hennes kunstverk :) 


I atelieet jobber hun med maling på lerret og metall sammen i sin kunst. 



Hun har mange vakre kunstverk.
Er dere interessert i å se mer av hennes kunst kan dere gå inn her

Og så til slutt et par flere bilder av dette skjønne loftet før jeg avslutter...






Håper jeg har klart å få frem dette vakre loftet, så dere skjønner hvor fint det var :) Hvis dere vil se mer fra dette loftet, kan dere gå inn på www.skabelonloftet.dk og se flere vakre bilder....

Ha en herlig Søndags kveld!!



2 kommentarer:

Lottemora sa...

Der var det masse tøft ja. Den lamp var jo morsom.

Ha en fin kveld. Hilsen Lottemora

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Så utrolig røft og stilig!!