lørdag 5. mars 2011

Skabelonloftet... Del 1.


Jeg har akkurat kommet hjem fra Danmark, og jeg må bare fortelle om et fantastisk sted jeg kom over!!

Det heter Skabelonloftet, og er en gammel fabrikk utenfor København. Vi kom dit for en spesiell event, for hun som driver dette loftet leier ut lokalene til de som trenger det. I tillegg har hun flere leietakere på fast basis som bruker lokalene som atelieer osv. Her var det kreativitet i hvert eneste rom!! Og den fantastiske damen som driver dette heter Anette Holmberg. Hun fant lokalet da hun var ute å trasket, og har gjort det om, og nå leier hun ut til kunstnere og fotografer og til de som vil ha kule lokaler til events og lignende. Og lokalet......!!! Wow!!

Bare se her!


Dette var synet som møtte oss da vi ankom....og ved første øyekast ser det jo unektelig ganske shabby ut :)


Men vi ELSKER jo nettopp shabby og industrielt!!!! Ikke sant!!!??? 
By the way...denne trappen var sååå skummel å gå opp!! Jeg er egentlig ikke redd for høyder, og til og med jeg ble ustødig her!!!


Når man kommer inn, finner man alle slags mulige særegenheter. Her snakker vi industriell stil på høyt plan :)


Og jeg behøver vel ikke skrive så mye gjør jeg vel? Disse bildene snakker for seg selv.... og her kommer de..






Jeg tror de andre så rart på meg da jeg spurtet rundt for å knipse bilder med mobilen min :) Jeg måtte skyndte meg fordi vår event startet nesten med en gang, og jeg ville ta så mange bilder som jeg rakk.

Jeg har tatt mange flere bilder, blandt annet av den utrolige råe industrielle kunsten som Anette lager, og hvordan hun jobber i atelieet sitt. Jeg tror ikke jeg hadde hatt noe problem med være kreativ i sånne lokaler.... Bare vent å se....


2 kommentarer:

Tyrifryd ♥ Monica sa...

WOW!! Der skulle jeg gjerne likt å vært!
Gleder meg til å se flere bilder:)

Ha en strålende helg!
Klem.

ceciliegrut sa...

<3 Fine bilder! Skjønner deg godt jeg.. hadde nok gjort akkurat det samme. Masse nydelige detaljer *ME LOVE*