fredag 18. mars 2011

Kan dere gjette?


Jeg har akkurat gjort ferdig et 'Marius-pannebånd' og trengte et prosjekt som ikke var så innviklet :) Jeg har nemlig ikke strikket mønster før, og det er mye telling!!! :) En-to-blå, en-hvit, en-to-blå, en-to-tre-hvit, og så en-blå osv osv :) Men jeg fikk det til! Og når jeg har sydd det sammen, skal jeg legge ut bilder så dere kan få se :) 

Men hva skal nå dette bli da?  



Syns det var så 'vårlige' farger :) 



Og hvis du leser dette Tyrifryd, så har jeg funnet gaven din i dag :) Og jeg skal prøve å få sendt den til deg så fort som mulig :) 

Ha en strålende god helg alle sammen!!! :) 


2 kommentarer:

Iris Jeanette sa...

Er det en elg du har begynt å hekle på?:-)
Fargene var iallefall veldig fine:-)

Jatte sa...

Hmmmm, spennende!
Kanskje en pute? ammepute fks? :P

Kule farger ihvertfall :)

God helg snupp,
Klem Jatte♥