tirsdag 8. mars 2011

I morra...


Eg ve te Bærgen, ve te Bærgen me det sammæ..... der har vi det som fiskæn i vannæ....vått... og kaldt,... og breiflabb åååååveralt..... :) 


Ikke bare har jeg en samboer som er fra Bergen, men jeg reiser også veldig ofte dit med jobben :) Og i morra er det tid for en ny tur... 


Disse bildene tok jeg da jeg var i Bergen sist. Det er i en gate rett ved Marken. Jeg elsker slike trange gater, med hvite, gamle trehus. Minner meg om posebyen i Kristiansand.... Får nesten litt hjemlengsel :)



Her gikk jeg og trasket :) Og koste meg!! :) Dog det ikke ser slik ut på bildene, var det rimelig kaldt!! Så det ble noen bilder med mobilen, og så kom jeg meg tilbake på hotellet :) 

Kanskje jeg får tid til å shoppe litt denne gangen også :) 


Kose dere mine kjære!!! 


2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Vi skal til Bergen i helga-gleda meg☺
Kos deg i Bergen du og!

Klem M♥

ide-puffen sa...

Hei hei i kvelden.
Ny "titter" I din fine blogg. Grattis med ny fin sofa. Så deilig med forandring. Herlige bilder fra "loftet"
Og Bergen er herlig. Har gått på skole der en liten periode. Fin by ja.
Og jippi jeg blir "rundtallfølger".
God kveld fra meg
Randi